דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גלאי וילון חיצוני אלחוטי - להב שיווק 

מאת    [ 03/08/2010 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 3860 פעמים ]

 

גלאי הוילון החיצוני האלחוטי החדש של מקסימום מהווה פתרון ייחודי לבתים פרטיים בהם יש צורך להגן על הבית עם מערכת אזעקה היקפית וגלאים חיצוניים אך לא נעשתה תשתית מתאימה. בעלי בתים רבים מעוניינים להגדיל את מערכת האזעקה הישנה שלהם לכזו שתכלול גלאי וילון חיצוניים קטנים ואסטטיים, אך מוגבלים בגלל תשתית ישנה או לא מתאימה.

הוא קטן, נכנס לנישת החלון ומגן על החלון לטווח של 2*2 מטרים עי" גלאי אינפרא אדום וגלאי מיקרוגל. למרות היותו גלאי אלחוטי, גלאי הוילון החיצוני האלחוטי של מקסימום יכול להתחבר רק למקלט לגלאים אלחוטיים של מקסימום. בעוד המקלט עצמו יכול להתחבר למערכת אזעקה קווית - כמו של פימא -  שיש לה מספיק אזורים פנויים כדי להכיל את כמות גלאי הוילון החיצוניים שרוצים להוסיף. לכן, יש לוודא שמערכת האזעקה הקיימת ברשותכם כיום אינה מלאה לחלוטין או שיש אפשרות להוסיף לה כרטיס הרחבה כדי להגדיל את כמות האזורים הפנויים.

הגנה ע"י גלאי וילון חיצוני אלחוטי, ביחס להגנה ע"י גלאי נפח חיצוני אלחוטי, נותנת חופש תנועה מלא בחצר וזה מצב המתאים בתים שומרי שבת, בהם יש רצון להסתובב בחצר לאחר כניסת השבת או החג מבלי להפעיל את האזעקה, מצד אחד, ולהיות מוגנים בערב שבת מבחינה חיצונית מצד שני. זה לא מתאפשר לשומרי שבת כאשר מדובר בהגנה היקפית ע"י גלאי נפח חיצוניים קוויים או אלחוטיים.
פיתוח המקלט לגלאים אלחוטיים של מקסימום מאפשר לקבל דיווח ייחודי של מערכת האזעקה לגבי כל גלאי אלחוטי בנפרד. כיום, כשניתן להוסיף למערכת האזעקה כרטיס SMS השולח הודעת טקסט המפרטת איזה גלאי הפעיל את האזעקה ("אזעקה, גלאי עשן, חדר שני", "אזעקה, גלאי וילון חיצוני, ויטרינת סלון") יש חשיבות מכרעת לידע הזה ואנו מתנהגים אחרת כשאנו מקבלים דיווח של גלאי חיצוני שהפעיל את האזעקה או כשאנו מקבלים דיווח על גלאי עשן. המקלט לגלאים אלחוטיים של ומקסימום נותן לכל גלאי אלחוטי אזור נפרד במערכת האזעקה, ומבחינתכם כל גלאי וילון חיצוני אלחוטי מתנהג כמו כל גלאי אחר המחובר בצורה קווית לאזעקה.

גלאי הוילון החיצוני האלחוטי של מקסימום מכיל מספר חיישנים בתוכו למניעת אזעקות שווא מצד אחד ומניעת נזק מצד שני. במקרה והגנב ינסה לפתוח את גלאי הוילון העדינות בעת שמערכת האזעקה מופעלת, האזעקה תפעיל את הסירנה ותתקשר לניידים. במקרה והגנב ירסק את הגלאי או יחתוך את כבל הפיקוד שלו, גם כן. הגנבים יודעים זאת ולרב נמנעים מעשיית פעולות שיפעילו את האזעקה וימשכו תשומת לב. לכן הם יעדיפו לחפש חלון אחר, קל יודע חדריה דרכו. במידה ויש לכם מערכת האזעקה עם גלאים חיצוניים- נפח או וילון- המגנה על כל פתחי הבית מבחוץ, יש להניח שהגנב יראה זאת עוד מהכביש או מחצר השכן ויחפש שכן פחות מוגן לפרוץ אליו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב